102.620
Personen bereikt
5.862
Klikken op links
Per klik
60.484
Videoweergaven tot 100%
102.620
Personen bereikt
5.862
Klikken op links
Per klik
60.484
Videoweergaven tot 100%

Aanpak

De Bascule is een academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie. De organisatie heeft ons gevraagd te helpen met social media recruitment. Door middel van vacaturevideo’s, een kandidaat pipeline, slimme advertenties en een geoptimaliseerde landingspagina hebben we succes behaald. In de eerste fase werd een employer branding video (Public Cinema) verspreid onder de doelgroep op LinkedIn en Facebook. Geïnteresseerden werden vervolgens meegenomen in de pipeline waar ze verdiepende vacaturevideo's te zien kregen op de landingspagina. Een erg persoonlijke en warme manier voor online werving.

Resultaten

In drie weken tijd hebben we iets meer dan 102.620 mensen bereikt, waarvan er iets minder dan 5.862 op de link naar de landingspagina van De Bascule klikten. In totaal waren er zes potentiële kandidaten. Uit de sollicitatierondes zijn twee geschikte kandidaten naar voren gekomen die aangenomen zijn door de organisatie. Een geschikte wervingscampagne dus.

Klant aan het woord

-

Download de blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw