Corona bewustwording

'Klein Geluk' - corona bewustwordingscampagne

No items found.

Kleine geluksmomentjes en mooie initiatieven van inwoners uit Heemstede brengen positiviteit en hoop in deze sombere periode.

'Klein Geluk' - corona bewustwordingscampagne

No items found.

Kleine geluksmomentjes en mooie initiatieven van inwoners uit Heemstede brengen positiviteit en hoop in deze sombere periode.

21.500
Bereikte mensen
3.200
Klikken op links
Per klik
380
Reacties, likes en deelacties
Corona bewustwording

'Klein Geluk' - corona bewustwordingscampagne

No items found.

Kleine geluksmomentjes en mooie initiatieven van inwoners uit Heemstede brengen positiviteit en hoop in deze sombere periode.

'Klein Geluk' - corona bewustwordingscampagne

No items found.

Kleine geluksmomentjes en mooie initiatieven van inwoners uit Heemstede brengen positiviteit en hoop in deze sombere periode.

21.500
Bereikte mensen
3.200
Klikken op links
Per klik
380
Reacties, likes en deelacties

Aanpak

De coronacrisis beheerst al lange tijd ons leven en dat merken we dagelijks. In samenwerking met de gemeente Heemstede hebben we een uniek concept bedacht die zich richt op de kleine geluksmomenten in het leven. Want gelukkig kan er nog altijd heel veel wél in deze tijd en haalt deze periode creativiteit bij mensen naar boven. Ook de leuke initiatieven die door inwoners uit Heemstede zijn opgezet in deze periode zijn uitgelicht. Samen moeten we namelijk het beste van maken door het geluk van jezelf en voor een ander te delen.

Resultaten

De geluksmomenten van inwoners en mooie initiatieven hebben we vastgelegd met portretfotografie. Ook hebben we de inwoners van Heemstede op straat gevraagd naar hun kleine geluksmomentjes. Tot slot hebben we A2-posters en driehoekborden geplaatst in het straatbeeld. Alles met als doel om nog meer mooie verhalen van Heemstedenaren op te halen. De campagne is door het merendeel van de inwoners bekeken. Er zijn duizenden doorklikken geweest naar de website en tientallen mooie verhalen en geluksmomenten opgestuurd door inwoners.

Klant aan het woord

De campagne leverde ons mooie inzichten op!

"Het doel van de campagne was om mensen bekend te maken met het onderwerp en de plannen van Delft. Cyclemedia heeft ons geholpen om a.d.h.v. het Mentality-model van Motivaction persona’s uit te schrijven en daar op maat gemaakte content voor gemaakt. Zo is het ons gelukt om veel Delftenaren te bereiken, en daarnaast hebben we door te kijken naar de inhoud van de reacties inzicht gekregen in weerstand en motivatie van Delftenaren om van het aardgas af te gaan. Dit gaf een extra dimensie aan de resultaten!"

Stephanie van Dijk
-
Communicatieadviseur (online)
Gemeente Delft

Download jouw blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw