🎯
Mensen bereiken
🤝
Mensen betrekken
Per klik
📈
Meten van de aanpak
🎯
Mensen bereiken
🤝
Mensen betrekken
Per klik
📈
Meten van de aanpak

Aanpak

Cyclemedia houdt zich bezig met maatschappelijke thema’s. Eenzaamheid is er daar één van. Een generieke aanpak tegen eenzaamheid is er niet, maar met een goed concept kun je altijd wat doen. We werkten op eigen initiatief een visueel concept en campagnestrategie uit om mensen te bereiken en te betrekken bij het sociale aanbod. De pay-off van de campagne was ‘Mag ik je maatje zijn?’. Hiermee richtten we ons op alle lagen van de bevolking. Door een customer journey in te zetten brengen we het onderwerp gedoseerd onder de aandacht. Bij iedere fase bieden we aansluitende content. Voor de customer journey maken we gebruik van het Hero/Hub/Hygiene model van Google. Dit is een strategisch kader voor de inzet van content.

Resultaten

Onze uitingen zijn door tientallen gemeenten ingezet op social media tijdens de Week tegen Eenzaamheid. Zo hebben ze gezorgd voor extra aandacht voor eenzaamheid en is het sociale aanbod effectief gecommuniceerd.

Klant aan het woord

-

Download de blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw