Cyclemedia ontwikkelt creatieve campagnes voor maatschappelijke onderwerpen. Online én offline. Voor groot en klein. Serieus of met een vleugje humor. Maar altijd met als doel om mensen en organisaties dichterbij elkaar te brengen.
Het begon 10 jaar geleden met een idee voor een buurtcommunity op Facebook: De Jordaan in Amsterdam. Die pagina ging viral en mensen kwamen met elkaar in contact. Verbinding dus. Dat verhaal vormt nog altijd de basis voor Cyclemedia.
Nu, 10 jaar later, hebben we tientallen gemeenten, non-profit organisaties en overheden geholpen met het ontwikkelen van effectieve campagnes. Natuurlijk gaat er ook weleens iets mis, daar leren we van.
Een ding is zeker: we zijn betrokken en doen altijd ons stinkende best. En met 'we' bedoel ik de ervaren communicatieprofessionals, designers, copywriters, videoproducers en content creators, waarmee Cyclemedia samenwerkt. Mensen die naast hun expertise ook echt wat geven om de publieke zaak, de samenleving. Ik zelf doe dat ook trouwens, al lijk ik soms wat cynisch.
Kortom: Als je het wil doen zoals je altijd al gedaan hebt, dan ben je bij ons aan het verkeerde adres. Want, wil je anno 2024 als overheid opvallen met je communicatie en vertrouwen herwinnen, dan moet je buiten de lijntjes durven te kleuren. Authentiek zijn. Menselijkheid tonen. Daar geloven we in. Daar onderscheiden wij ons in. Kom op, dat kun jij!
Creatieve groet,
Irfan Fiets, van Cyclemedia