De bekende TikTokker Vic Cle legt aan jullie team uit hoe je succesvol gebruik kunt maken van TikTok. Vic Cle kent TikTok als geen ander. Met zijn humoristische sketches en scherpe opinies genereert de 27-jarige Amsterdammer wekelijks tussen de 1 en 2 miljoen weergaven op TikTok en werkt hij samen met merken zoals Levi's, Bumble en Amsta. Vic Cle is een inspirerende persoonlijkheid die zijn inzichten graag deelt in deze Masterclass TikTok.
Wat leer je:
✔ Wat TikTok is, hoe het werkt en waarom jouw bedrijf op TikTok zou moeten gaan!
✔ Succesvol (met creators) te adverteren op TikTok
✔ Succesvol te bouwen aan eigen profiel als merk
✔ Theorie in praktijk te brengen
N.B. De masterclass wordt volledig op maat gemaakt voor jullie organisatie- en communicatiedoelen.
Vic Cle gaat het eerste uur in op de theorie. Daarna gaan jullie aan de slag met een opdracht. Al brainstormend gaan jullie samen bekijken hoe je de geleerde theorie in de praktijk kunt brengen.
Zo ontstaan er veel goede ideeën. Vic Cle geeft input en feedback. Lees: vertelt of iets grappig is ;-)
TikTok is het snelst groeiende social media kanaal. In 2021 werd TikTok al meer gebruikt dan Google en Facebook. Dit jaar ligt het aantal TikTok-gebruikers maar liefst 75% hoger dan in 2021. TikTok stimuleert creators om relevant en creatief te zijn.
Fun scoort! TikTok is daar volledig op ingericht.
TikTok is voor veel organisaties nog een onbekend terrein, maar biedt heel veel kansen. Zo kan de communicatie van de overheid wel wat humor gebruiken, om zo bijvoorbeeld jongeren aan te spreken. En mogen recruitmentvideo's wel wat minder saai.
Zijn dit jullie recruitmentvideo's? Boek dan zeker de Masterclass. ;-)
Deze Masterclass is geschikt voor alle bedrijven, merken en organisaties die durven te innoveren op het gebied van social media en contentmarketing
👉 Social media content creators
👉 Online redacteuren
👉 HR adviseurs
👉 Communicatieadviseurs
In samenwerking met Cyclemedia heeft Vic Cle onlangs een zeer succesvolle recruitmentcampagne opgezet voor de Amsterdamse zorginstelling Amsta.
De humoristische video van Vic Cle werd al meer dan 200.000 keer bekeken en de klas voor het BBL-leertraject is helemaal gevuld. Daarnaast heeft de video Amsta een flinke dosis naamsbekendheid bezorgd en hebben zij waardevolle kennis opgedaan over de inzet van TikTok binnen hun vacaturemarketing.
Bekijk hieronder de video die we in samenwerking met Amsta hebben gemaakt.
In de Masterclass leer je:
✔ Wat TikTok is, hoe het werkt en waarom jouw bedrijf op TikTok zou moeten gaan!
✔ Succesvol (met creators) te adverteren op TikTok
✔ Succesvol te bouwen aan eigen profiel als merk
✔ Ga je de theorie in praktijk te brengen
N.B. De masterclass wordt volledig op maat gemaakt voor jullie organisatie- en communicatiedoelen.
Vic Cle gaat het eerste uur in op de theorie. Daarna gaan jullie aan de slag met een opdracht. Al brainstormend gaan jullie samen bekijken hoe je de geleerde theorie in de praktijk kunt brengen.
Zo ontstaan er veel goede ideeën. Vic Cle geeft input en feedback. Lees: vertelt of iets grappig is ;-)
Tijden zijn flexibel.
Wil je er een dagje uit van maken? Je bent ook welkom bij ons op kantoor in hartje Amsterdam!
Vic Cle geeft de Masterclass bij jullie op kantoor. Inmiddels heeft hij tientallen partijen getraind om ook succesvol te worden op TikTok. De reacties van van de deelnemers zijn altijd positief. Naast de waardevolle kennis die je opdoet neem je uit deze sessie ook een contentplan mee. Zo kun je direct aan de slag met de inzet van TikTok.