20.000
Personen bereikt
360
Vind-ik-leuks, deelacties en opmerkingen
Per klik
34.000
Weergaven
20.000
Personen bereikt
360
Vind-ik-leuks, deelacties en opmerkingen
Per klik
34.000
Weergaven

Aanpak

In 2019 werd het 350-jarig jubileum van het overlijden van Rembrandt van Rijn herdacht, wat resulteerde in het themajaar van de Gouden Eeuw. De gemeente Enkhuizen heeft ons benaderd om brandingvideo's te maken van zes monumenten. Deze video's zijn vervolgens strategisch verspreid via Facebook, Instagram en LinkedIn als onderdeel van onze campagne.

Resultaten

Onze videograaf heeft in slechts twee draaidagen prachtige sfeerbeelden vastgelegd voor het themajaar van de Gouden Eeuw. Deze video's bieden een unieke kijk op de prachtige monumenten die de gemeente te bieden heeft. Op de social media kanalen hebben de video's honderden positieve reacties ontvangen.

Klant aan het woord

-

Download jouw blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw