Neem TikTok mee in je contentstrategie voor 2023
Zit jouw bedrijf of overheidsinstantie nog steeds niet op TikTok? Dan wordt het echt tijd om aan de slag te gaan.
Duidelijke communicatie begint met een strategie. Via een briefing en strategisch overleg met de projectgroep krijgen we een beter idee van het vraagstuk, de doelstellingen én doelgroep. Deze input vorm samen met het kwalitatieve onderzoek naar het onderwerp de basis voor het advies en de campagne. Integrale strategie nodig? Doen we ook.
Nu we een goed begrip hebben van het onderwerp gaan we op zoek naar het het concept dat past bij het merk, inspeelt op de belevingswereld van de doelgroep en prikkelend genoeg is om tot actie over te gaan.
Van ieder concept maken we een vlijmscherpe productie. Vormgeving, (short-form) video, buitenreclame of podcast; niks is ons te gek. We houden van experimenteren en gaan altijd voor prikkels die écht binnenkomen bij mensen.
Last but not least zorgen we ervoor dat de campagne onder de aandacht wordt gebracht op de kanalen waar de doelgroep actief is: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, noem maar op. We zoeken altijd naar de beste mix.