Zorg

Samen voor betere mentale zorg voor jongeren

Social Media Campagne
Strategie

Veel jongeren krijgen nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix 2020!

Samen voor betere mentale zorg voor jongeren

Social Media Campagne
Strategie

Veel jongeren krijgen nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix 2020!

43.000
Jongeren bereikt
3.300
Klikken op de link
0.15
Per klik
530
Jongeren geworven
Zorg

Samen voor betere mentale zorg voor jongeren

Social Media Campagne
Strategie

Veel jongeren krijgen nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix 2020!

Samen voor betere mentale zorg voor jongeren

Social Media Campagne
Strategie

Veel jongeren krijgen nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix 2020!

43.000
Jongeren bereikt
3.300
Klikken op de link
0.15
Per klik
530
Jongeren geworven

Aanpak

Garage2020, Public Cinema en Cyclemedia gingen de samenwerking aan om te strijden voor betere mentale zorg voor jongeren. Garage2020 ontwikkelde samen met Levi van Dam de app G-Moji. In plaats van lange vragenlijsten over hun mentale staat konden jongeren in deze app gewoon elke dag met een emoji aangeven hoe zij zich voelden. Ook telefoongebruik en fysieke activiteit worden bijgehouden om vroegtijdig negatieve patronen te herkennen. Visuele partner Public Cinema ontwikkelde video’s waarin jongeren hun verhaal vertelden. Het was aan Cyclemedia om via Facebook en Instagram 500 jongeren te werven die de app een maand lang zouden testen.

Resultaten

In vier weken tijd hebben we 530 jongeren kunnen werven die de app een maand lang zouden testen! Met de online campagne bereikten we 43.000 jongeren, waarvan er 3.300 op de link naar de website van G-Moji klikten. G-Moji kwam onder andere voorbij op de website van RTL Nieuws en het AD.

Klant aan het woord

-

Download jouw blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw